I'am Back Again

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
Apa khabar semua...
Lama gila kan saya menghilang...
Hilang bukan sebab saja-saja hilang...Maklumlah lepas tamat belajar dulu dah sibuk mencari kerja, cari punya cari Alhamdulillah ada juga lah kerja...
Tapi rezeki tak berpihak kepada saya, maka dengan itu saya kembali gigih mencari kerja sekali lagi...
Tapi kali ini nampaknya rezeki saya memang agak lambat, belum juga muncul-muncul kerja yang dipohon...

(Buat Yang Rindukan Hakak)
Minta doakan lah rezeki saya ada...
Even dah lama tak menaip, tapi tak tahu nak cerita apa, maklumlah saya bukannya artis...hahaha
emmmmmmmmm... 
Disebabkan saya tak berkerja sekarang jadi saya more kepada tolong abah saya uruskankan syarikat dia je lah, sambil-sambil tu saya jual AisKrim Malaysia depan rumah...hehehe
Boleh lah cari duit sikit even jual murah-murah je....

( 6 Beradik )

Dan yang paling tak boleh bla disebabkan jadi pengangur ni, berat badan saya pun mencanak naik 6kg, maka dengan itu BMI saya pun normal....hahahaha
Sebab sebelum ni saya ni kurang berat badan, kesian ramai orang nak kurus tapi saya nak gemok...
Sebab tu juga lah agaknya jodoh saya tak lah muncul-muncul...
Tahun ni umur dah 24, tapi apa pun tak ada, bila tengok orang lain ada jealous juga lah, tapi tu semua rezeki masing-masing...
Doakan je yang baik-baik untuk semua, kan ke itu lebih baik...

( 6kg)

Okey lah nampaknya sampai disini je lah bebelan saya...
hehehehe...
Update ni pun sebab ramai yang tanya saya berkenaan Kojel saya belajar dulu UCAM...
Kepada bakal-bakal student UCAM akak ucapkan selamat menjalani hidup sebagai seorang pelajar...
Kalau dah namanya pelajar so jadi lah seorang pelajar yang berjaya, pelajar yang menghormati gurunya, dan bertanggungjawab kepada diri, ibu bapa, keluarga dan kawan-kawan...
masa belajar lah kita akan mengenali siapa kawan dan siapa kawan makn kawan... hehehe
So Good Luck...
#Tak ada yang pelik-pelik pun kat UCAM tu...

( Nurafyyah Zainal )

 

( Me And My Friends )




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kolej Universiti Agrosains Malaysia

LATIHAN INDUSTRI & LATIHAN PRATIKAL

My Lovely Roommate